تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلگری: بونوچی روی سکوهای ورزشگاه پورتو می‌نشیند/ پورتو بدترین قرعه برای ما بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل پورتو در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، صراحتا اعلام کرد جواب فحاشی لئوناردو بونوچی، مدافع تیم به خودش را با سکونشین کردن او در این رقابت می‌دهد.

 او گفت: پورتو به عنوان مشتری ثابت لیگ قهرمانان اروپا از ماه سپتامبر تاکنون شکست نخورده و در کل فصل جاری تنها 14 گل دریافت کرده است.شکست دادن بایرن‌مونیخ و چلسی در خانه، شاهکار پورتو در 3 سال اخیر بوده و درست به همین دلیل کار دشواری پیش‌رو داریم.برای لمس تفاوت بازی در خانه با رقابت در خارج از خانه، باید در زمین پورتو گل بزنیم.بونوچی به خاطر بی‌احترامی به تیم، هواداران و کادر فنی از روی سکوها بازی را دنبال خواهد کرد.او وضعیت فعلی را درک می‌کند.بونوچی مهره موثر و باهوش تیم ماست و قطعا در بازی‌های آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.واکنش او به من نادرست بود و باید در این بازی تاوانش را پس بدهد! اگر شروع‌کننده ماجرا نبود، می‌شد گفت مقصر نیست اما به هر حال در هر درگیری یک نفر باید قربانی شود.

 او در ادامه افزود: در بازی با پورتو هر 5 ستاره تهاجمی تیم شامل دیبالا، هیگواین، پیانیچ، کوآدرادو و ماندزوکیچ به میدان می‌روند. باید به جای حواشی به متن توجه کنیم چون 180 دقیقه دشوار مقابل پورتو پیش‌رو داریم. حریف پرتغالی،بدترین قرعه‌ای بود که می‌شد نصیب ما شود.در این مرحله از لیگ قهرمانان هیچ تیمی برتر از رقیبش نیست و نمی‌توانید از بین یوونتوس و پورتو، یکی را بر دیگری ترجیح دهید. نمی‌دانم پورتو چگونه راهی زمین می‌شود اما اطمینان دارم نسبت به چند سال کم‌تر از سبک پرتغالی استفاده می‌کند و  از دفاع مستحکمی برخوردار است.پورتو بخصوص در خانه انسجام دفاعی خود را از دست نمی‌دهد اما در بازی خانگی با ما قطعا رویکرد تهاجمی دارد؛ هر چند مطمئنم تعادل تیمی را از دست نمی‌دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلگری: بونوچی روی سکوهای ورزشگاه پورتو می‌نشیند/ پورتو بدترین قرعه برای ما بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..