تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حملات موشکی یمنی ها برای دشمن دردآور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سخنگوی رسمی ارتش یمن روز سه شنبه نیروهای متجاوز به این کشور را نسبت به اقدامات غافلگیرکننده کمرشکن تهدید نمود.

سرتیپ «شرف غالب لقمان» شامگاه سه شنبه در گفتگوی اختصاصی با المسیره اعلام کرد که حملات موشکی راهبردی یمنی ها علیرغم اندک بودن آن، برای دشمن دردآور است.

وی همچنین از عناصر اطلاعاتی یمن تمجید کرده و گفت: اگر داده های اطلاعاتی دقیق نبود این دستاوردها در عرصه های مختلف محقق نمی شد.

لقمان افزود: ما در این نبرد بازی نمی کنیم. آنچه قبلا گفته بودیم تحقق یافت و در آینده اقدامات غافلگیرکننده کمرشکنی داریم.

سخنگوی ارتش یمن همچنین با اشاره به نظامیان زمینی سعودی، تصریح کرد: آنها در سطح رویارویی با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی نیستند.

گفتنی است که رژیم سعودی نزدیک به دو سال است با همراهی چند کشور دیگر وابسته به خود تجاوز به یمن را آغاز کرده است. در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساخت های این کشور وارد شده است.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن و بویژه یگان موشکی این نیروها در واکنش به ادامه تجاوز سعودی ها به یمن بارها مواضع نظامی این کشور در عمق عربستان را هدف حملات موشکی قرار داده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حملات موشکی یمنی ها برای دشمن دردآور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..