تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکم فرمانداران جدید بجنورد و اسفراین به امضای وزیر کشور رسید

محمدتقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فرمانداران جدید دو شهرستان بجنورد و اسفراین تعیین شدند و حکم آنان به امضای وزیر کشور رسید.

ایرانی افزود: بر اساس این احکام، محمود ثمینی سکان دار فرمانداری بجنورد می شود و مراسم معارفه نیز طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

وی همچنین جواد نوروزی را به عنوان فرماندار جدید شهرستان اسفراین معرفی کرد که حکم وی تایید شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی در آذرماه سال ۹۲ به مدت دو سال سکان فرمانداری بجنورد را در دست داشت که با تغییر موسی حاجیزاده فرماندار فعلی بجنورد، بار دیگر به این سمت منصوب شد.

 گفتنی است سرپرستی معاونت سیاسی امنیتی و مدیرکل امنیتی استانداری خراسان شمالی و فرمانداری چندین شهر از جمله مینودشت و چناران نیز از دیگر سوابق کاری فرماندار جدید بجنورد است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکم فرمانداران جدید بجنورد و اسفراین به امضای وزیر کشور رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..