تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بازی سویا - لسترسیتی

کد خبر: ۴۸۴۸۰۱

۱۸۰  بازدید

وبسایت نود: لسترسیتی، قهرمان فصل گذشته انگلیس، در دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف سویا خواهد رفت.

 این بازی از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و از ساعت ۲۳:۱۵ چهارشنبه و در ورزشگاه سانچز پیسخوان برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده کلمنت تورپین فرانسوی خواهد بود. روی کاغذ، این بازی تقابل قهرمان انگلیس با تیم هفتم اسپانیا یا تقابل صدرنشین گروه G مقابل تیم دوم گروه H خواهد بود. ضمن اینکه لسترسیتی مزیت اینکه بازی برگشت را در خانه برگزار خواهد کرد دارد. با این‌حال، با توجه به فرم دو تیم، قطعا شاگرد رانیری کار سختی برای صعود خواهند داشت.

 پیش بازی سویا - لسترسیتی

رویای لسترسیتی طبق گفته کلودیو رانیری به پایان رسیده و حالا به نظر می‌رسد این تیم با کابوسی بزرگ مواجه شده است. قهرمان فصل گذشته انگلیس خطر سقوط به دسته پائین‌تر را به شدت احساس می‌کند. اوضاع روباه‌ها به قدری بحرانی است که این تیم هنوز نتوانسته در بازی‌های لیگ برتری خود در سال ۲۰۱۷ گلی به ثمر برساند. حالا آن‌ها باید در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان به میدان بروند. رقابتی که به نظر می‌رسد تنها نقطه روشن فصل تاریک این تیم بوده است، جایی که لسترسیتی توانست به اولین تیمی پس از مالاگای فصل ۱۳-۲۰۱۲ تبدیل شود که در اولین فصل حضورش در این رقابت‌ها، صدرنشین گروهش شود. در تیم رانیری اسلام سلیمانی احتمالا به خاطر مصدومیت غایب خواهد بود و این باعث می‌شود شاهد حضور اوکازاکی در کنار واردی باشیم.

پیش بازی سویا - لسترسیتی

از سوی دیگر اما سویا، قهرمان سه دور آخر لیگ اروپا، که این بار توانسته به دور حذفی لیگ قهرمانان برسد، با پشتوانه نتایج خوبش در فصل جاری لالیگا پای به این مسابقه می‌گذارد. شاگردان سمپائولی که در جایگاه سوم لالیگا قرار دارند، به دنبال آن هستند که در اولین تقابل رسمی با لستر بحران زده بتوانند به نتیجه مناسبی برسند و برای اولین بار به جمع ۸ تیم برتر این رقابت‌ها بپیوندند.

پیش بازی سویا - لسترسیتی

ترکیب احتمالی دوتیم

 پیش بازی سویا - لسترسیتی

اخبار دو تیم و نکات آماری بازی:

لسترسیتی در ۴ تقابل با حریف اسپانیایی پیروز نشده است(۴ بازی مقابل اتلتیکو مادرید با ۳ شکست و یک تساوی).

سویا در ۳ مرتبه از ۴ حضورش در لیگ قهرمانان اروپا به مرحله حذفی رسیده است.

سویا بیش از هر تیم دیگری در این فصل از لیگ قهرمانان کلین شیت داشته است(۵ بار در ۶ بازی)

این دو تیم با ۷ گل زده در دور گروهی، کمترین گل زده بین تیم‌های حاضر در مرحله حذفی در کنار اتلتیکو مادرید را در اختیار دارند.

مالکیت ۴۱ درصدی لسترسیتی در دور گروهی، کمترین میزان بین تیم‌های حاضر در این مرحله بوده است.

استیون انزونزی پس از وراتی بیشترین پاس صحیح در مرحله گروهی را داشته است.

جیمی واردی در ۴۲۴ دقیقه حضور در لیگ قهرمانان، تنها ۲ شوت در چارچوب داشته است که هیچکدام به گل نیز تبدیل نشده‌اند.

پیش‌بینی نتیجه بازی

پیش بازی سویا - لسترسیتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بازی سویا - لسترسیتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..