تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اینستاگرامی شبنم مقدمی برای حفظ گونه‌های در حال انقراض

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص پلنگ ماده‌ای که در گیلان دچار آسیب شدید شده بود و در تهران مورد عمل جراحی موفقیت آمیز قرار گرفت در صفحه اینستاگرام خود پستی منتشر کرد.

گفتنی است؛ پلنگ آسیب‌دیده رودسر پس از انتقال به تهران علی‌رغم توصیه دامپزشک پردیسان مبنی بر لزوم معدوم‌سازی، به درخواست سازمان حفاظت محیط زیست در یک بیمارستان دامپزشکی خصوصی مورد عمل جراحی ستون مهره‌ها قرار گرفت و در هفتمین روز پس از عمل جراحی توانست راه برود و در نتیجه موجی از شادمانی در میان علاقه‌مندان حیات وحش پدید آورد.

شبنم مقدمی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"اين طفلكِ مادر مرده. نامش آرزوست.چندي پيش ،به تله افتاده و به قصدِ كشت كتك خورده بود. اقبالش بلند بود كه پيدا و مداوايش كرده اند.به هوش است و زنده.اما من در نگاهش غم و ترس مي بينم.گويي كه مي داند،آرامشي در كار نيست با اين اشرف مخلوقات كه ماييم."

پست اینستاگرامی شبنم مقدمی برای حفظ گونه‌های در حال انقراض

وی در توضیح پست قبلی اش نوشت:

"توضيح براي پستِ پيشين: در پاسخ به دوستاني كه گفته اند،اين حيوان ،به اقتضاي طبيعتش،ممكن است به انسان و يا گله هاي احشام حمله كند و آسيب و زيان برساند،عرض مي كنم،حيواني كه به تله افتاده،توانِ آسيب رساندن ندارد!...مي شود به جاي خرد كردنِ ستون ِ فقراتش با بيل و كلنگ! مأموران محيط زيست را خبر كرد !...كسي اينجا از حمايتِ افراطي از حقوقِ حيوانات حرفي نزده ...كسي نگفته بگذاريم حيوانات،انسانها را بخورند!! اصلِ مطلب،چيز ديگري ست...نياكانِ روستا نشينِ ما،كه به حكمِ شيوهء زندگي ،بسيار بيش از ما با اقسامِ وحوش سروكار داشته اند،آيا همه را مي كشتند و مي آزردند؟ اگر چنين مي بود كه آنها نسلِ اينها را برانداخته بودند نه ما."

پست اینستاگرامی شبنم مقدمی برای حفظ گونه‌های در حال انقراض

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اینستاگرامی شبنم مقدمی برای حفظ گونه‌های در حال انقراض»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..