تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک رژیم غذایی متفاوت برای کاهش وزن و لاغری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اما روشی وجود دارد که احساس نارضایتی را در پی نخواهد داشت. به گفته دکتر ابوالحسنی متخصص تغذیه و رژیم درمانی این روش؛ 

- باعث کاهش اشتهای شما بطور قال ملاحظه‌ای می‌شود.
- بدون نیاز به تحمل گرسنگی، باعث کاهش وزن شما می‌شود.
- همزمان با کاهش وزن، سلامت متابولیکی شما را بهبود می‌بخشد.

کاهش وزن در منزل به صورت خودسرانه و بدون مشورت با متخصص تغذیه می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری در آینده بر جای گذارد. با مراجعه به متخصص رژیم درمانی و رعایت برنامه غذایی پیشنهادی می‌توانید به بهترین شکل ممکن و بدون عوارض به تناسب اندام برسید.

برنامه‌های رژیمی چه کمکی به کاهش وزن می‌کند؟

- با این برنامه‌ها می‌توانید روزانه به طور منظم سه وعده غذا بخورید.
- به داشتن یک برنامه غذایی سالم و مؤثر، کمک می‌کند.
- موجب می‌شود که غذاهای سالم‌تری در خانه داشته باشید.
- به افراد کمک می‌کند که بهتر بتوانند خود را با موقعیت‌های دشوار و بازدارنده تطبیق بدهند، مثلاً بهتر بتوانند تصمیم بگیرند که در محل کار چه غذایی بخورند، در کنار خانواده چه غذایی بخورند، میان‌وعده‌های مناسب برایشان چیست و محدوده زمانی مناسب برای صرف غذا کدام است.
- پایبندی به برنامه غذایی روزانه را برای شما راحت‌تر می‌کند (افرادی که برنامه غذایی روزانه خود را حفظ می‌کنند، می‌توانند دو برابر افرادی که مقید به حفظ آن نیستند، وزن کم کنند).
- به کنترل سهم شما از غذا کمک می‌کند.
- به شما کمک می‌کند تا بتوانید وعده‌های غذایی سالم و متعادل داشته باشید و در عین حال میزان جذب کالری را کاهش می‌دهد تا بتوانید وزن کم کنید.

این رژیم‌های غذایی، انعطاف‌پذیری و امکان ایجاد تنوع در ساختار خود را دارد تا شما بتوانید بعضی از غذاهای مورد علاقه خود را در آن بگنجانید و یک رژیم متنوع و رضایت‌بخش داشته باشید.

علاوه بر آن، رژیم غذایی می‌تواند از چند طریق مختلف باعث بهبود سلامتی شما شود:

- با استفاده از رژیم‌های غذایی حاوی کربوهیدرات کم، میزان قند خون نیز رو به کاهش می‌گذارد.
- میزان تری گلیسرید کاهش پیدا می‌کند.
- میزان کلسترول سبک (بد) کاهش پیدا می‌کند.
- میزان کلسترول سنگین (خوب) بالا می‌رود.
- فشار خون به طور قابل ملاحظه‌ای بهبود پیدا می‌کند.

از همه این‌ها مهم‌تر، به نظر می‌رسد که پایبندی به حفظ رژیم‌های غذایی دارای کربوهیدرات پایین خیلی آسان‌تر از رژیم‌های دارای چربی پایین است.

برای نکته پایانی اینجا را کلیک کنید.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک رژیم غذایی متفاوت برای کاهش وزن و لاغری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..