تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری عامل 100 فقره کلاهبرداری در مشهد

کد خبر: ۴۸۴۸۰۶

۷۹  بازدید

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: فرد متهم به 100 فقره کلاهبرداری در شهرهای مختلف کشور در مشهد دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: فرد متهم به 100 فقره کلاهبرداری در شهرهای مختلف کشور در مشهد دستگیر شد.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از سردار بهمن امیری مقدم گزارش داد: عامل این کلاهبرداریهای حرفه ای توسط ماموران پلیس آگاهی مشهد در یک مجتمع فرهنگی بازداشت شد.


وی افزود: متهم خود را فردی کارخانه دارد و تاجر زعفران معرفی می کرد و تحقیقات اولیه نشان می دهد در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و شاهرود از افراد مختلف کلاهبرداری کرده است.


فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: این فرد با وعده های مختلف از قبیل کاریابی، تهیه وامهای بانکی و انجام کار خیر نظیر تامین هزینه عروسی و کمک به خانواده های کم بضاعت افراد را فریب می داد و حتی در برخی از موارد چند روزی نیز در خانه های افراد فریب خورده میهمان می شده است.


وی گفت: متهم دستگیر شده تاکنون اعتراف کرده 60 نفر را با همین شیوه ها فریفته و از آنها مبالغی بین دو هزار ریال تا 20 میلیون ریال کلاهبرداری نموده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری عامل 100 فقره کلاهبرداری در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..