تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ یک مبارز فلسطینی به فتنه گران 88

کد خبر: ۴۸۴۸۰۴

۸۱  بازدید

یک مبارز فلسطینی گفت: اندیشه ریشه‌کن‌کردن اسرائیل هنوز در جمهوری اسلامی دنبال می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: احمد جبریل مبارز فلسطینی در جلسه نوبت عصر ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، گفت: امام‌خمینی(ره)‌ با تانک یا هواپیما به ایران نیامد که نظامی را مستقر کرده و مسئولیت بگیرد، بلکه ملت باعث پیروزی انقلاب شدند.

وی افزود: امام‌خمینی(ره)‌ برای اولین بار اسلام را در عصر جدید و در راه درست جهاد قرار داد.

این مبارز فلسطینی اضافه کرد: امام‌خمینی(ره) در اولین روز پس از پیروزی انقلاب به‌روشنی گفتند که "امروز در تهران و فردا در فلسطین خواهیم بود"؛‌ ایشان گفتند که اسرائیل یک غده سرطانی است و باید ریشه‌کن شود و امروز نیز این اندیشه در جمهوری اسلامی ایران وجود و ادامه دارد.

جبریل با اشاره به فتنه سال 88 و شعارهایی که علیه محور مقاومت سر داده می‌شد، گفت: برخی‌ تفسیرها در خیابان‌های تهران بود که می‌گفت "ما فلسطین و حزب‌الله را نمی‌خواهیم و باید به کشور خودمان برسیم"، بنده گفتم که "شما باید متوجه باشید که مقاومت فلسطین، حزب‌الله و سوریه مدافع پیشگامی در دفاع از جمهوری اسلامی ایران است که اگر این مواضع سقوط کنند، اعراب آمریکایی علیه ایران وارد جنگ دینی می‌شوند و شرایطی بدتر از یوگسلاوی برای آن ایجاد و تجزیه‌اش می‌کنند".

وی با بیان اینکه ملت فلسطین دردها و رنج‌های بسیاری را در سال‌های اخیر متحمل شده‌اند، افزود: ما هم‌پیمان سوریه هستیم، زیرا این کشور نیز از محور مقاومت حمایت می‌کند.

به گزارش تسنیم، علی لاریجانی که ریاست جلسه را به‌عهده داشت، پس از سخنان این مبارز فلسطینی، گفت: اینکه ریشه فلسطین باید در نگاه استراتژیک حل و فصل شود، امر درستی است و ما هم از آن حمایت می‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ یک مبارز فلسطینی به فتنه گران 88»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..