تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کورتولموش: روابط ایران و ترکیه را نباید بزرگنمایی کرد

کد خبر: ۴۸۴۸۰۲

۲۴۸  بازدید

نعمان کورتولموش معاون نخست وزیر ترکیه گفت: مسائل اخیر به وجود آمده در روابط ایران و ترکیه را نباید بزرگنمایی کرد چرا که این مسائل به معنای بد شدن روابط دو کشور نیست.

خبرگزاری ایرنا: نعمان کورتولموش معاون نخست وزیر ترکیه گفت: مسائل اخیر به وجود آمده در روابط ایران و ترکیه را نباید بزرگنمایی کرد چرا که این مسائل به معنای بد شدن روابط دو کشور نیست.

وی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: گاهی در روابط میان کشورها مسائلی مطرح می شود که ناشی از تفاوت دیدگاه ها است و نباید زیاد در این خصوص مبالغه کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص روند و علت دعوت سفیر ترکیه به وزارت امور خارجه ایران جهت ادای توضیحات در مورد سخنان اخیر وزیر امور خارجه و رئیس جمهوری ترکیه بیان کرد: این دعوت ها کاری عادی است و ما نیز چنین کارهایی می کنیم و اصولا همه کشورها چنین حقوقی دارند.

وی اظهار کرد: ترکیه علاقه مند است که با همه کشورهای همسایه و منطقه ای ارتباط دوستانه داشته باشد و ما همه این کشورها را دوست و برادر خود می دانیم.

وی ادامه داد: اما گاهی در خصوص برخی مسائل نیز اختلاف نظراتی به وجود می آید که در این گونه موارد، هم ما و هم طرف های مقابل نقطه نظرات و دیدگاه های خود را بیان می کنیم و این بیان دیدگاه ها به معنای تنش در روابط و بد شدن روابط نیست.


وی اضافه کرد: ایرن و ترکیه دو کشور دوست و برادر با مرزهای مشترک هستند و مسائل جزئی در روابط دو کشور را نباید بزرگنمایی کرد.

 در پی اظهارات اخیر رئیس جمهوری و وزیر امور خارجه ترکیه در خصوص نقش ایران در منطقه و انتقاد از مواضع اصولی کشورمان در تحولات خاورمیانه، دیروز سفیر ترکیه در تهران به وزارت امور خارجه ایران فراخوانده شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کورتولموش: روابط ایران و ترکیه را نباید بزرگنمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..