تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شافعی: بضاعت دولت همین است

کد خبر: ۴۸۴۷۹۹

۵۰۹  بازدید

معاون امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه گفت: ۵۱۳ طرح نیمه‌تمام وجود دارد که بخش خصوصی تاکنون ۲۰ هزار میلیارد تومان در پروژه‌ها مشارکت داشته است.

خبرگزاری فارس: غلامرضا شافعی در دومین همایش سالانه نظام فنی و اجرایی با اشاره به طرح‌های نیمه‌تمام اظهار داشت: در حال حاضر از 2 هزار و 529 طرح 200 مورد آن طرح جدید، 513 طرح نیمه‌تمام و 1815 طرح به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: تاکنون 20 هزار میلیارد تومان از اعتبار مورد نیاز این طرح‌ها را مردم تعهد کرده و در پروژه‌ها شرکت دارند.

معاون سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در پایان سال 94 گزارشی واصل شد مبنی بر اینکه 290 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد، یادآور شد: با فرض گذشت 2 سال و ملاحظات فنی و احتساب تورم سالانه حدود 380 تا 400 هزار میلیارد تومان برای اتمام این طرح‌ها منابع نیاز است.

این مقام مسئول با بیان اینکه 200 هزار کیلومتر آزادراه، اتوبان و راه اصلی و فرعی داریم، گفت: متوسط اعتبار برای نگهداری هر کیلومتر از راه‌ها یک میلیارد تومان منابع نیاز دارد و با فرض نگهداری راه‌ها 3 درصد این منابع اگر به نگهداری اختصاص یابد، حدود 6 هزار میلیارد تومان فقط برای این کار نیاز است که اکنون 3 هزار میلیارد تومان تخصیص داده‌ایم، اما پرداختی پایین‌تر از این رقم است.

وی افزود: حدود 30 هزار و 398 شرکت پیمانکاری داریم که از نظام اجرایی و فنی مجوز دارند و بیش از 2 هزار شرکت مهندس مشاور در این بخش وجود دارد.

شافعی یادآور شد: بضاعت دولت همین است ،بنابراین طرح‌ها را باید بخش خصوصی تأمین مالی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شافعی: بضاعت دولت همین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..