تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بگوویچ؛پرسپولیس آرزوهای بزرگی در آسیا دارد / من اطلاعات ذوب آهن را به سرمربی العین ندادم

روز نو :

 وینگو بگوویچ روز گذشته توانست با گل‌گهر سیرجان مقابل فجر سپاسی یک بر صفر پیروز شود و به صدر جدول لیگ یک صعود کند.

 

به بهانه حضور این تیم در صدر جدول و همچنین صحبت‌های زوران مامیچ سرمربی العین امارات که گفته بود از همکارانم در ایران اطلاعات ذوب‌آهن را گرفته‌ام، بگوویچ حرف هایی زده که در ادامه می خوانید:

 

* مقابل فجر سپاسی ته جدولی یک برد خفیف به دست آوردید.

- فجر تیم بسیار خوبی است، فیلم سه بازی این تیم را دیدم و به بازیکنانم هم گفتم جایگاه این تیم در ته جدول نیست. بازی را هم خوب شروع کردیم و در 15 دقیقه اول 3-2 موقعیت خوب گلزنی داشتیم، اما ریتم بازی را از دست دادیم. نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. با شایستگی به پیروزی رسیدیم، فجر سپاسی تیمی است که می‌تواند همه حریفان را به دردسر بیندازد.

 

* حضور در صدر جدول چطور است؟

- قطعاً حضور در صدر جدول می‌تواند از نظر روحی و روانی به بازیکنان ما کمک کند، اما باید قبول کرد که سپیدرود رشت و پارس جنوبی یک بازی از ما کمتر دارند و ممکن است امروز با بازی سپیدرود دوباره صدر جدول را از دست بدهیم. این تغییرات در بالای جدول در این هفته‌ها پیش می‌آید و همه چیز موقتی است. بنابراین نباید به خاطر صدرنشینی در این مقطع لیگ، شاد شویم.

 

* کدام تیم‌ها شانس صعود به لیگ برتر را دارند؟

- از ابتدای لیگ هم گفته بودم یک فصل سخت و فرسایشی در پیش است، در حال حاضر 6 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند و همه بازی‌ها حکم فینال را برای مدعیان دارد و هنوز مشخص نیست کدام دو تیم می‌توانند به لیگ برتر صعود کنند.

 

*‌ سرمربی العین امارات روز گذشته اعلام کرد از مربیان هموطنش در ایران اطلاعات ذوب‌آهن را کسب کرده است. آیا شما به این سرمربی اطلاعات دادید؟

- نه، او با من تماس نگرفت و من هیچ اطلاعاتی در این زمینه به او ندادم.

 

* تبادل این اطلاعات بین مربیان در فوتبال روز دنیا طبیعی است؟

- معمولاً همه مربیان با هم در ارتباط هستند و این اتفاق مطلب خاص و غیرطبیعی نیست که بخواهید روی آن حساس شوید. این اطلاعات معمول فوتبال است که بین مربیان ردوبدل می‌شود.

 

* نظرتان در مورد بازی امروز پرسپولیس و الهلال چیست؟

- الهلال تیم بسیار خوبی است و برای تقویت خودش بازیکنانی هم جذب کرده است، اما پرسپولیس آرزوهای بزرگی در آسیا دارد. ضمن اینکه بازیکنان ایرانی وقتی در کنار هم هستند با تعصب و غیرت بازی می‌کنند و انگیزه مضاعفی دارند. قطعاً این مسابقه می‌تواند یک بازی خوب از کار دربیاید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بگوویچ؛پرسپولیس آرزوهای بزرگی در آسیا دارد / من اطلاعات ذوب آهن را به سرمربی العین ندادم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..