تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آوار موشک‌های زلزال ۳ بر سر مواضع سعودی‌ها

یمنی ها علاوه بر شلیک موشک زلزال به مواضع نظامیان سعودی در جیزان با توپخانه نیز مواضع مزدوران و نظامیان سعودی را هدف قرار دادند.

صراط: منابع یمنی از هدف قرار گرفتن نظامیان سعودی در المسیال در عسیر از سوی واحد توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن خبر دادند.
مهر به نقل از شبکه المسیره نوشت: این منابع اعلام کردند: ارتش و کمیته های مردمی یمن یک مرکز نظامی وابسته به مزدوران آل سعود را در استان الضالع در جنوب کشور هدف قرار دادند.

همزمان یک منبع نظامی یمنی بیان کرد: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یک موشک زلزال ۳ به مواضع مزدوران و ارتش سعودی در  منطقه الموسم در جنوب جیزان شلیک کردند.

این منبع افزود: موشک با دقت به هدف اصابت کرد و تلفات و خساراتی به دشمن وارد کرد.

این در حالی است که جنگنده های سعودی منطقه الشعاب در استان حجه را هدف قرار دادند که بر اثر آن دو نفر شهید و دو نفر دیگر زخمی شدند.

در استان صعده نیز جنگنده های سعودی در  حملات ددمنشانه خود دو نفر را به شهادت رساندند و دو خودرو را به آتش کشیدند.

جنگنده های سعودی مناطقی را در صنعا و استان الحدیده نیز هدف قرار دادند.

به گزارش منابع یمنی در برخی مناطق جنگنده های سعودی از بمب های خوشه ای استفاده کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آوار موشک‌های زلزال ۳ بر سر مواضع سعودی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..