تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه ایران برای فروش نفت به روسیه

وزیر نفت از امضا قرارداد فروش روزانه ۱۰۰ هزار بشکه نفت ایران به روسیه تا ۱۵ روز آینده خبر داد و گفت: ۵۰ درصد از بهای فروش نفت به صورت نقدی دریافت خواهد شد.

صراط: «بیژن زنگنه» وزیر نفت در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه امشب خود با وزیر انرژی روسیه گفت: ما دو محور اصلی را مورد بحث و گفت‌وگو قرار دادیم که یکی از این محورها علاقه‌مندی شرکت‌های روسی در توسعه منابع نفتی ایران و عقد قرارداد در قالب مدل جدید قراردادهای صنعت نفت است.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه در اوایل سال آینده یک کارگروه در مسکو یا سن‌پطرزبورگ تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: ما در آنجا بحث‌های مفصلی خواهیم داشت و تفاهم‌نامه‌هایی که قبلاً امضا شده است به قرارداد تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفت به منظور فروش روزانه 100 هزار بشکه نفت به روسیه گفت: طی 10 تا 15 روز آینده قرارداد فروش نفت ایران به این کشور نهایی و امضا می‌شود که براساس توافق قرار است 50 درصد از بهای این نفت به صورت نقدی و 50 درصد نیز به صورت خرید کالا و خدمات صورت گیرد که این موضوع می‌تواند یک رابطه درازمدت تجاری و بازرگانی را با روس‌ها ایجاد کند.

زنگنه با اشاره به اینکه در این نشست صحبت‌هایی نیز در مورد شرایط بازار نفت انجام شد، گفت: ما از روسیه تقدیر و تشکر کردیم که به عنوان یک عضو اوپک همکاری بسیار خوبی را برای ایجاد تعادل در بازار داشتند.

وزیر نفت با تأکید براینکه فروش نفت ایران به روسیه با قیمت‌های روز خواهد بود، گفت: روسیه اعلام کرده است ما به تعهداتی که داده‌ایم پایبند خواهیم بود.

این مقام مسئول با اشاره به احداث خط لوله گاز زاهدان گفت: این خط لوله در تاریخ 10 اسفند مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه ایران برای فروش نفت به روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..