تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت 10 کانون فرهنگی و هنری مساجد در دانشگاه های گیلان

گروه اجتماعی:مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان با اشاره به فعالیت 858 کانون در استان، گفت: همچنین 10 کانون فرهنگی و هنری در مساجد دانشگاه ها و 14 کانون در مساجد زندان های استان دایر شده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حجت الاسلام والمسلمین سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی تشکیل شده است اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری قلب تپنده فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد هستند که موجب رونق فعالیت های مسجدی می شوند.

وی با بیان اینکه مساجد سنگر مقابله با دشمن هستند تصریح کرد: کانون های مساجد موجب جذب جوانان و نوجوانان به مساجد شده و آنان را با انواع توطئه های دشمن آشنا کرده و موجب بصیرت افزایی می شود.

این کارشناس دینی با تاکید بر اینکه طبق قانون برنامه پنجم توسعه باید 25 درصد مساجد استان دارای کانون فرهنگی و هنری باشد از فعالیت 857 کانون فرهنگی و هنری در مساجد سراسر استان خبر داد و افزود: 33 درصد این کانون ها در مساجد شهری دایر شده است.

حجتالاسلام پورابراهیم با بیان اینکه طبق قانون باید 60 درصد کانون ها در مناطق روستایی دایر می شد افزود: در گیلان 69 درصد کانون های فرهنگی و هنری در مساجد روستایی تاسیس شده که بیشتر از سهمیه اعلام شده است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان عنوان کرد: همچنین 10 کانون فرهنگی و هنری در مساجد دانشگاه ها و 14 کانون در مساجد زندان های استان دایر شده است که هدایت کننده فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی در این اماکن است.

وی با تاکید بر ضرورت کیفی سازی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد تصریح کرد: کانون های مساجد در راستای وحدت و همگرایی در میان مردم گام برمی دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت 10 کانون فرهنگی و هنری مساجد در دانشگاه های گیلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..