تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معلم مسلمان انگلیسی از رفتار توهین‌آمیز مسئولان آمریکایی هنگام ورود به آمریکا خبر داد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه انگلیسی گاردین؛ جوهل میاه (Juhel Miah) معلم بیست و پنج ساله انگلیسی می گوید وقتی وارد فرودگاه نیویورک شد، فقط به خاطر مسلمان بودنش به شکلی با وی رفتار شد که با تبهکاران رفتار می شود.
این معلم بیست و پنج ساله که متولد بیرمنگام انگلیس است می گوید هنگام ورود به فرودگاه نیویورک، رفتاری تحقیر آمیز با وی شده است به طوری که او و مسئولان مدرسه محل تدریسش، خواستار توضیح مقامات آمریکایی در خصوص این رفتار شده اند.
وی می گوید: «من فردی آرام هستم و به سادگی عصبانی نمی شوم که اگر غیر از این بود، شغل معلمی را اتنخاب نمی کردم ولی اکنون واقعا عصبانی هستم. این رفتار باعث تحقیر من شد گویی که کار اشتباهی کرده ام یا یک جنایتکار هستم. نباید این رفتار با فرد دیگری تکرار شود. من همه رویه های قانونی را طی کرده بودم ولی آنها با من به شکلی رفتار کردند که گویی من مجرم هستم. من هیچ سابقه کیفری ندارم و هرگز مشکلی نداشته ام. هیچ توضیحی برای این رفتار وجود ندارد غیر از اینکه من مسلمان هستم و امیدوارم این برداشت من درست نباشد. وقتی آنها گذرنامه مرا بررسی کردند، مدعی شدند که به صورت اتفاقی برای برخی بررسی های امنیتی می خواهند مرا به یک اتاق دیگر ببرند. ولی در آنجا بازجویی و بازرسی های زیادی از لباس ها و وسائل من شد و در نهایت اجازه دادند که بروم.»
نکته عجیب در این رفتار این بود که وی بنگلادشی الاصل است و مشمول هیچ کدام از هفت کشوری که ترامپ ورود شهروندان آنها را منع کرده است، نمی شود. کاروین جونز (Carwyn Jones) سروزیر ولز با ارسال نامه ای برای بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس نیز خواستار توضیح در مورد این معلم شده است. مقامات آمریکایی هنوز درباره رفتار زننده با این معلم توضیحی نداده اند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معلم مسلمان انگلیسی از رفتار توهین‌آمیز مسئولان آمریکایی هنگام ورود به آمریکا خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..