تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا خواستار گزارش صندوق بین‌المللی پول درباره سیاست نرخ مبادله ارز شد

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، خبرگزاری رویترز گزارش داد: یک سخنگوی وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت استفان مانچین، وزیر خزانه‌داری این کشور روز سه‌شنبه به کریستین لاگارد مدیرعامل صندوق بین‌المللی پول گفت انتظار دارد این صندوق تحلیل "صریح و واضحی" درباره سیاست‌های نرخ مبادله ارزی ارایه کند.

وی گفت مانچین در تماسی تلفنی با لاگارد همچنین خاطرنشان کرد دولت آمریکا به تقویت رشد اقتصادی و شغل در این کشور اهمیت می‌دهد و منتظر مشورت قوی از طرف این صندوق درباره کشورهای عضو و نیز پرداختن به عدم توازن در سطح جهان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا خواستار گزارش صندوق بین‌المللی پول درباره سیاست نرخ مبادله ارز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..