تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملاقات نماینده ویژه چین در امور سوریه با جابری انصاری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نماینده ویژه چین در امور سوریه،که برای رایزنی و تبادل‌نظر پیرامون تحولات سوریه به تهران سفر کرده است، با معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش انتخاب، در این دیدار "شیه شیائو یوان" با مثبت ارزیابی کردن نشست‌های آستانه، شکل‌گیری سه‌جانبه ایران، روسیه و ترکیه را اقدامی مفید در مسیر حل بحران سوریه برشمرد و بر ضرورت اتخاذ اقدامات لازم جهت تداوم آتش‌بس تاکید کرد.

وی مبارزه با تروریسم را جزء مهمی از راه‌حل بحران سوریه دانست و افزود: اگر تروریست‌ها به درستی سرکوب نشوند آتش‌بس قابلیت اجراء نخواهد داشت.

فرستاده ویژه چین همچنین با تاکید بر روابط دیرینه و همه‌جانبه کشورش با ایران، بر تمایل پکن جهت تبادل‌نظر نزدیک و مستمر با تهران درباره مسأله سوریه تاکید کرد.

حسین جابری انصاری نیز گفت‌وگوهای آستانه را روندی با هدف تسریع در حل سیاسی بحران سوریه از طریق تثبیت آتش‌بس و حرکت به سمت مصالحه ملی در این کشور دانست و بر ضرورت تمرکز بر راه‌حل سیاسی و حرکت در مسیر صحیح و رو به جلو تاکید کرد.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه، شکل‌گیری کمیته سه‌جانبه نظارت بر آتش‌بس و توافق سه کشور در خصوص آئین کار کمیته مزبور را از جمله دستاوردهای نشست آستانه یک و دو برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با تثبیت آتش‌بس، راه برای تکمیل روند آشتی ملی و حل بحران سوریه گشوده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملاقات نماینده ویژه چین در امور سوریه با جابری انصاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..