تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ 5 نفر بر اثر ریزش 3 خانه در خلیج فارس تهران (+اسامی)

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از تشکیل پرونده قضایی پیرامون ریزش سه ساختمان در خیابان خلیج‌فارس تهران در دادسرای جنایی خبر داد.

محمد شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب، گفت: در حادثه انفجار و ریزش 3 ساختمان در خیابان خلیج‌فارس،  5  تن کشته شدند که شامل سه زن و یک دختربچه 38 روزه و یک پسر بچه 10 روزه می‌شود.

وی یادآور شد: در این حادثه 7 نفر  هم مصدوم شده‌اند.

شهریاری، اسامی فوتی‌های حادثه‌ی انفجار و ریزش سه باب منزل مسکونی در خیابان خلیج‌فارس تهران در سه‌شنبه شب را، اعلام کرد که عبارتند از:  وجیهه نجف‌پور ٤٩ ساله، فاطمه مهدوی ٣٠ ساله،  منور فرجی ٤٠ ساله، دنیا میرزایی طفل  ٣٨ روزه و محمد پارسا حسن‌پور ١٠ ساله. اسامی هفت مصدوم حادثه نیز عبارتند از: حمید زنگه، اروجعلی حسن‌پور، معصومه حسن‌پور  (مادر طفل ٣٨ روزه)، عصمت میرزایی،  حمید حسن‌پور ، عباس حسن‌پور و  زهرا توکلی.

وی  با بیان اینکه پرونده قضایی پیرامون این حادثه در دادسرای جنایی تشکیل شده است، گفت: علت حادثه در حال بررسی است و تحقیقات در این زمینه در حال انجام است.

در همین حال، ساعاتی قبل، حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، به ایسنا اعلام کرده بود: در پی این حادثه 7 تن از زیر آوار خارج شدند که 4 نفرشان به بیمارستان منتقل شده و 3 تن دیگر جان خود را از دست داده‌اند. همچنین 2 تن دیگر نیز به دلیل قرار گرفتن در مجاورت محل حادثه دچار مصدومیت شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ 5 نفر بر اثر ریزش 3 خانه در خلیج فارس تهران (+اسامی)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..