تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای ارتش سوریه به ۱۸ کیلومتری تدمر رسیدند

سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:

ارتش سوریه
نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در حومه شرقی حمص به ۱۸ کیلومتری شهر تدمر رسیده اند.

به گزارش بی‌باک ، النشره به نقل از منابع سوری گزارش داد: ارتش سوریه به عملیات در حومه شرقی حمص برای بازپس گیری شهر تدمر ادامه می دهد و درگیری های شدیدی میان ارتش سوریه و داعش در چندین محور در البادیه در جریان است.

این منابع افزودند: عملیات با حملات هوایی و موشکی ارتش سوریه به مواضع داعشی ها و محورهای تحرکات آنها همزمان است و ارتش سوریه موفق به تسلط بر تپه السیریاتیل در نزدیکی مثلث تدمر شده است. این در حالی است که قبلا نیز ارتش سوریه بر بخش های گسترده ای در منطقه مسلط شده است و تا عمق منطقه البیارات پیشروی کرده است. نیروهای ارتش سوریه موفق به کم کردن فاصله خود با شهر تدمر شده اند و به ۱۸ کیلومتری تدمر یک ماه پس از شروع عملیات در منطقه رسیده اند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای ارتش سوریه به ۱۸ کیلومتری تدمر رسیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..