تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عراق نشست اوپک به منظور بررسی کاهش تولید نفت را خواستار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه، «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق روز سه شنبه نشست جدید سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به منظور بررسی کاهش تولید نفت را خواستار شد.

حیدر العبادی در نشستی خبری در بغداد گفت: قیمت نفت همچنان پایین تر از سطح مطلوب است و پیش بینی ها نشان می دهد که قیمت ها تا سال ۲۰۱۹ به سطح مطلوب افزایش نخواهد یافت.

وی همچنین افزود: عراق خواهان کاهش تولید اوپک به منظور حمایت از قیمت نفت بود. اوپک به منظور تفاهم بر روی قیمت ها به یک نشست دیگر نیاز دارد.

العبادی همچنین گفت که عراق برای تامین بودجه خود به اوراق قرضه و وام نیازمند است چرا که قیمت نفت همچنان پایین است. وی ادامه داد: ما برای جبران کسری بودجه خود نیاز داریم که قیمت هر بشکه نفت به ۶۰ دلار افزایش یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عراق نشست اوپک به منظور بررسی کاهش تولید نفت را خواستار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..