تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام کارشناس ارتباط باهمکاران،کارشناس پشتیبانی ومحتوا،گرافیست

شرکت مامان‌پز در نظر دارد در راستای تکمیل کادر خود با شرایط زیر در تهران استخدام نماید.

عنوان شغلی مسئولیت‌ها نیازمندی‌ها سایر شرایط کارشناس ارتباط با همکاران جذب مامان‌های جدید برنامه‌ریزی آموزش و ارتقای مامان‌ها مدیریت ارتباط با مامان‌ها از طریق جلسات، ارتباط تلفنی و از طریق نرم‌افزار ارتباط با مامان ها برای پردازش سفارش‌های روزانه مدیریت کیفیت و تنوع محصولات توانایی عالی در برقراری ارتباط علاقه‌مندی و مهارت در حوزه غذا علاقه به یادگیری مهارت خوب در کار با نرم‌افزارهای اداری و نرم‌افزاری‌های موبایل حداقل تحصیلات کارشناسی اولویت در این استخدام با خانم ها هست. حداکثر سن ۳۵ سال کارشناس پشتیبانی و محتوا پاسخ به تماس‌های تلفنی پاسخ به ایمیل‌ها و نظرات مشتریان بررسی محتوای تولید شده توسط همکاران و انتشار محتوا توانایی بالا در کار با نرم‌افزارهای اداری و نرم‌افزارهای موبایل مهارت ارتباط با افراد امکان همکاری در روزهای تعطیل حداقل تحصیلات کارشناسی آشنایی و علاقه به حوزه غذا اولویت در این استخدام با خانم ها هست. حداکثر سن ۳۵ سال گرافیست تهیه محتوای تصویری کمپین های بازاریابی عکاسی از محصولات (به صورت غیر آتلیه ای) عکاسی از آشپزخانه و چهره تامین کنندگان (مامان ها) به صورت غیر آتلیه ای ۲ سال سابقه کار طراحی و عکاسی آشنایی با محتوای شبکه های اجتماعی و تبلیغات امکان عکاسی در محیط خارج از شرکت (خانه آشپزهای مامان پز) حداقل تحصیلات در رشته های مرتبط کارشناسی اولویت در این استخدام با خانم ها هست. حداکثر سن ۳۵ سال

توضیح درباره شرکت: مامان‌پز بستری برای فروش غذای خانگی در تهران است. ما در مامان‌پز با همکاری خانم‌های خانه‌داری که دستپخت عالی دارند، برای مشتریان یک پیشنهاد عالی از غذای خانگی ارائه می‌کنیم.

مزایای کار در شرکت: پرداخت به موقع حقوق، پرداخت بیمه تامین اجتماعی، ساعات کار منعطف، ناهار رایگان مامان‌پز

متقاضیان محترم می توانند برای ارسال درخواست خود، رزومه خود را برای ما ایمیل کنید(حتما در عنوان ایمیل نام شغل موردنظر را بنویسید.)

آیا مطمئنید که رزومه شما حرفه‌ای ترین و جذاب ترین رزومه برای این کارفرما است؟ کلیک کنید...‬



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام کارشناس ارتباط باهمکاران،کارشناس پشتیبانی ومحتوا،گرافیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..