تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضورسه کشتی گیرمازندرانی به همراه تیم ملی درجام یاشاردوغو ترکیه

غلامرضا نوری زاده سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مهران نصیری در وزن 61 کیلوگرم ، امید حسن تبار در وزن 74 کیلوگرم و مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم سه کشتی‌گیر مازندرانی هستند که با نظر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در این مسابقات که روزهای 21 و 22 اسفند برگزار می شود ، به میدان خواهند رفت.
وی با بیان اینکه در مجموع از میان هشت کشتی گیر انتخاب شده سه کشتی گیر مازندرانی هستند ، گفت : کشتی گیران انتخاب شده استان ، به واسطه عملکرد درخشانشان در مسابقات بین‌المللی جام تختی از سوی کادرفنی تیم ملی انتخاب شدند.
دبیر هیات کشتی مازندران افزود : از نکات جالب توجه در انتخاب کشتی گیران مازندرانی و بخصوص مجتبی گلیج حضور این کشتی گیر در یک وزن بالاتر است که نخستین بار وزن 97 کیلو گرم را تجربه خواهد کرد.
نوری زاده گفت : گلیج پیش از این در رده های مختلف تیم ملی کشتی آزاد در وزن 84 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می رفت و حتی قهرمانی جوانان جهان را در کارنامه افتخارات خود دارد.
وی افزود : با توجه به افزایش وزن و تصمیمی که گلیج گرفته ، با موافقت کادر فنی همراه شده و در جام یاشاردوغو در وزن جدید خود به مصاف حریفان خواهد رفت.
دبیرهیات کشتی مازندران به زمان برپایی اردوی آماده سازی تیم منتخب کشتی آزاد ایران نیز اشاره کرد و گفت که اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد از روز 14 اسفند ماه در خانه کشتی تهران آغاز می شود و تا پیش از اعزام به ترکیه ادامه خواهد داشت.
رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو روزهای 21 و 22 اسفندماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضورسه کشتی گیرمازندرانی به همراه تیم ملی درجام یاشاردوغو ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..