تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی سختی برابر سپیدرود رشت داشتیم

حمید رضا علی بابایی عصر روز سه شنبه در پایان دیدار تیم های سپیدرود رشت و استقلال اهواز در مصاحبه پس از بازی در رشت افزود: بازی بسیار سنگین و سختی بود که در نهایت منجر به شکست ما شد.
وی اظهار داشت: البته بازیکنان تیم فوتبال استقلال اهواز در این دیدار بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند بازی قابل قبولی نسبت به دیدارهای گذشته خود نشان دهند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز بیان داشت: امیدوارم که بتوانیم در چند بازی آینده بازی های خوبی را ارایه دهیم و نتیجه نیز بگیریم.
وی تصریح کرد: البته من بازیکنانم گفتم که فقط فوتبال بازی کنند و کاری به جایگاه خود در جدول رده بندی نداشته باشند و با تمام وجود در زمین مسابقه فوتبال زیبایی را ارایه دهند.
وی بیان داشت: البته اشتباهات داوری نیز در این بازی تاثیرگذار بود چون زمانی که گل اول ما به ثمر رسید پس از پنج دقیقه داور یک ضربه پنالتی اعلام کرد که به هیچ وجه توپ به دست بازیکن ما اصابت نکرده بود.
وی اظهار کرد: البته ما این پیروزی را به تیم سپیدرود رشت تبریک می گوییم و امیدواریم که حداقل یک تیم از گیلان به لیگ برتر صعود کند، چون این استان شایستگی دارد که در لیگ برتر نمایندگی ای داشته باشد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال اهواز عصر روز سه شنبه در هفته بیست و پنجم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود رشت با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده:نصراله ابراهیمی
7285/6070

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی سختی برابر سپیدرود رشت داشتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..