تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای سوری بخش هایی در غرب تدمر را آزاد کردند

به گزارش پایگاه خبری العهد از سوریه، نیروهای سوری منطقه طرفه الشرقیه و طرفه الغربیه واقع در غرب شهر تدمر در حومه شرقی حمص را آزاد کردند.
شهر تدمر در استان حمص که 30 اردیبهشت ماه 94 به اشغال تروریست های داعش درآمد هشتم فروردین ماه 95 آزاد شد، اما بار دیگر 21 آذرماه سال جاری به دست داعش اشغال شد.
در ادامه تحولات میدانی در سوریه نیروهای سوری پیش تر موفق شده بودند تا ارتفاعات تل علوش در منطقه مقابر واقع در جنوب شهر دیرالزور را از کنترل عناصر داعش خارج کرده و شمار زیادی از تروریست ها را کشته و یا زخمی کنند.
در همین حال نیروهای ائتلاف کردی – عربی نیز امروز با هدف محاصره تروریست ها در رقه برای نخستین بار وارد بخش شمالی استان دیرالزور شده و چند روستا را در این منطقه آزاد کردند.
استان دیرالزور در شرق سوریه در مرز این کشور با عراق و در کرانه رود فرات واقع شده است.
شهر نفت خیز دیرالزور از سال 2014 در محاصره تروریست های داعش است و کمک رسانی به ساکنان این شهر فقط از طریق پرتاب محموله ها توسط هواپیماهای باری انجام می شود.
شبک**9365**1708**1392** مترجم: رضا میرزائی*تنظیم کننده:‌علیرضا ارشادی**انتشار دهنده: ابوالفضل بابایی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای سوری بخش هایی در غرب تدمر را آزاد کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..