تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوارض هوای آلوده به اندازه کشیدن 10 نخ سیگار در روز است

زندگی در مجاورت ترافیک؛ معادل 10 نخ سیگار در روز

یک پژوهش علمی نشان داده که نفس کشیدن در هوای آلوده در کنار خیابان‌های پرازدحام مانند قرار گرفتن در معرض دود دخانیات است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، محققان هلندی تاکید کردند که آثار و پیامدهای دخانیات شبیه به اثار و پیامدهای حاصل از زندگی نزدیک اماکن و جاده های پرازدحام است و خطر ابتلا به ناراحتی های قلبی و مشکلات تنفسی و سرطان ریه در شهرها رو به افزایش نهاده است.

محققان مرکز بهداشت عمومی در آمستردام می گویند، کسانی که نزدیک بزرگراه ها زندگی می کنند همانند کسانی هستند که روزانه به طور غیرمستقیم در معرض دود ده نخ سیگار قرار می گیرند.

محققان همچنین تاکید کردند کسانی که نزدیک کارخانه فولاد زندگی می کنند، با همان خطراتی مواجه هستند که افراد در معرض دود سه نخ سیگار در روز قرار می گیرند.

پزشکان پیش از این هشدار داده بودند در صورت حذف نکردن خودروهای دیزلی از خیابانها، انگلیس با یک وضعیت اضطراری در زمینه سلامت روبرو خواهد بود، چرا که دود و سموم برآمده از خودروهای دیزلی در ایجاد مه دود نقش دارند و سالانه مرگ 40000 نفر را موجب می شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوارض هوای آلوده به اندازه کشیدن 10 نخ سیگار در روز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..