تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Honor V9 هوآوی در چین معرفی شد

همانطور که شرکت هوآوی وعده داده بود، تلفن‌هوشمند جدید Honor V9 در نهایت معرفی شد. گوشی‌هوشمند Honor V9 یک پرچ‌مدار بوده که در سه نسخه عرضه می‌شود. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

نسخه رده پایه آن ۳۸۰ دلار بوده اما مدل رده بالا به ۵۱۰ دلار می‌رسد. هوآوی Honor V9 را در ۲۸ فوریه وارد بازار چین می‌کند و مشخص نیست چه زمانی راهی بازار جهانی خواهد شد.

۳۴۰۲۸-ef19e0e1

گفته می‌شود محصول تحت عنوان Honor 8 Pro راهی بازار جهانی خواهد شد. از مشخصات این محصول می‌توان به صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی QHD، پردازنده هشت هسته‌ای کایرین ۹۶۰، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و برخی دیگر اشاره کرد.

در بخش دوربین از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره برده و در کنار سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا پرچم‌دار قابل توجهی به شمار می‌رود. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی هوآوی مراجعه کنید.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Honor V9 هوآوی در چین معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..