تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن 5 نفر در پی ریزش سه ساختمان در خیابان خلیج‌فارس

به گزارش افکارنیوز،

محمد شهریاری با بیان این مطلب، گفت: در حادثه انفجار و ریزش 3 ساختمان در خیابان خلیج‌فارس،  5  تن کشته شدند که شامل سه زن و یک دختربچه 38 روزه و یک پسر بچه 10 روزه می‌شود.

شهریاری یادآور شد: در این حادثه 7 نفر  هم مصدوم شده‌اند.

وی  با بیان اینکه پرونده قضایی پیرامون این حادثه در دادسرای جنایی تشکیل شده است، گفت: علت حادثه در حال بررسی است و تحقیقات در این زمینه در حال انجام است.

در همین حال، ساعاتی قبل، حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، به ایسنا اعلام کرده بود: در پی این حادثه 7 تن از زیر آوار خارج شدند که 4 نفرشان به بیمارستان منتقل شده و 3 تن دیگر جان خود را از دست داده‌اند. همچنین 2 تن دیگر نیز به دلیل قرار گرفتن در مجاورت محل حادثه دچار مصدومیت شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن 5 نفر در پی ریزش سه ساختمان در خیابان خلیج‌فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..