تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار ۳ خانه در محله خلیج‌فارس تهران/ خروج ۶ نفر از زیر آوار

ساعت 24- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار منزل مسکونی در منطقه خلیج‌فارس خبر داد و گفت: در پی این حادثه ۲ منزل مجاور نیز تخریب شده و تاکنون ۶ تن از زیر آوار خارج شده‌اند.

سید جلال ملکی در این باره گفت: ساعت ۱۷:۵۰ امروز(سه‌شنبه، سوم اسفند) حادثه انفجار در یک منزل مسکونی دو طبقه قدیمی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ۴ ایستگاه را به محل حادثه واقع در انتهای خیابان خلیج فارس اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل افزود: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که انفجار در یک خانه دو طبقه قدیمی رخ داده و شدت آن به حدی بوده که خساراتی نیز به دو منزل مجاور وارد شده و هر سه خانه تخریب شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه به برخی از خودروها در مجاورت این منازل نیز خساراتی وارد شده، گفت: گزارش‌های اولیه حاکی از حضور افرادی در زیر آوار بود که آتش‌نشانان در همان دقایق اولیه دو مرد ۳۰ و ۵۰ ساله را از زیر آوار خارج کرده، در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

وی اضافه کرد: دقایقی بعد نیز ۴ تن که دچار آسیب‌دیدگی شدید شده‌اند، از زیر آوار خارج شده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که زنده یا جان باختن این افراد از سوی آنان تائید خواهد شد.

به گفته ملکی عملیات جست‌وجو در این محل همچنان ادامه دارد.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار ۳ خانه در محله خلیج‌فارس تهران/ خروج ۶ نفر از زیر آوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..