تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقف پرسپولیس و ذوب آهن در آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف الهلال عربستان رفت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز (سه‌شنبه) از ساعت 18:30 در سلطان قابوس عمان پذیرای الهلال عربستان بود که در پایان با نتیجه یک - یک متوقف شد.

محسن مسلمان 68 برای سرخ‌پوشان و کارلوس ادواردو 82 برای الهلال گلزنی کردند.

گفتنی است با توجه به برگزاری دیدار میزبانی پرسپولیس از الهلال عربستان در عمان، هواداران عربستانی استقلال خوبی از این دیدار داشته اند و بیشتر سکوها را به خود اختصاص داده‌اند.

الهلال از سه بازیکن غیر آسیایی در ترکیب خود سود برده و این در حالی است که تنها بازیکن خارجی پرسپولیس روی نیمکت حضور دارد.

حدود 500 هوادار به طور رایگان از سوی پرسپولیس روی سکوها اسکان داده شده اند و به حمایت از این تیم پرداخته‌اند.

هواداران الهلال با نصب پرچم‌های این تیم روی سکوها، حال و هوای سکوها را به رنگ آبی در آورده‌اند.

همچنین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 18:45 در ورزشگاه هزاع بن زاید به مصاف العین امارات رفت که در پایان با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

جری بنگستون(57) برای ذوبی‌ها و اسماعیل احمد (76) برای العین گلزنی کردند تا امتیازها بین دو تیم تقسیم شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقف پرسپولیس و ذوب آهن در آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..