تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همراهی مردم عامل ناکامی فتنه‌های دشمن است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: همراهی مردم با نظام عامل ناکامی فتنه‌های دشمن است؛ در حادثه پلاسکو و اتفاقات اخیر خوزستان بدون همراهی و مشارکت مردمی باید شاهد خسارت‌های سنگین جبران‌ناپذیری می‌بودیم.

همراهی مردم عامل ناکامی فتنه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،  آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با اعضای قرارگاه پدافند زیستی استان قم که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) انجام شد، با اشاره به اینکه هماهنگی و تعامل در عرصه‌های مختلف کارساز است، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم در حوزه پدافند زیستی به نتیجه مطلوب برسیم باید از ظرفیت مردم استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت مسؤولان با حضور مردم در صحنه تاثیرگذار خواهد بود، اضافه کرد: دین اسلام نیز برای پدافند زیستی نکات مشخصی را ارائه کرده است که پژوهشگران و محققان باید به دنبال استخراج این آموزه‌ها باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از گستردگی فعالیت‌های مورد نیاز در حوزه پدافند زیستی یاد کرد و گفت: همراهی مردم با نظام عامل ناکامی فتنه‌های دشمن است؛ در حادثه پلاسکو و اتفاقات اخیر خوزستان بدون همراهی و مشارکت مردمی باید شاهد خسارت‌های سنگین جبران‌ناپذیری می‌بودیم.

وی بر گسترش فرهنگ‌سازی در حوزه پدافند زیستی تاکید کرد و ادامه داد: باید با استفاده از بسترهای ارتباطی و ظرفیت‌های رسانه‌ای فرهنگ‌سازی را به صورت جدی دنبال کنیم.

سعیدی با بیان اینکه مردم و مسؤولان باید نسبت به مباحث مختلف پدافند زیستی آگاه شوند، تصریح کرد: با وجود هزینه‌های بسیاری که در این حوزه انجام می‌شود بدون آگاهی‌بخشی در میان سطوح مختلف جامعه نمی‌توانیم به نتایج مورد نظر برسیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همراهی مردم عامل ناکامی فتنه‌های دشمن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..