تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید روزنامه عربستانی از بازیکن پرسپولیس

یک رسانه سعودی در اشتباهی فاحش از «مایکل اومانیا» و مهدی طارمی به‌عنوان بازیکنان تماشایی پرسپولیس نام برد.

صراط:روزنامه عربستانی الریاض در گزارشی کوتاه به شکست‌های پرسپولیس در فصول قبل لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال و الاتحاد اشاره کرد و نوشت: پرسپولیس طعم تلخ شکست برابر تیم‌های عربستانی را چشیده است.

به گزارش تسنیم، این روزنامه در ادامه با اشاره به صدرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر ایران و اختلاف 9 امتیازی‌اش با تراکتورسازی تبریز از مایکل اومانیا!ملی‌پوش کاستاریکایی و مهدی طارمی به‌عنوان بازیکنان تماشایی برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سرخپوشان تهرانی یاد کرده است، این در حالی است که مایکل اومانیا از پرسپولیس جدا شده است.

پرسپولیس و الهلال عربستان ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) در اولین هفته گروه D لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط، پایتخت عمان به مصاف هم می‌روند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید روزنامه عربستانی از بازیکن پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..