تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متقاضیان مسکن مهر خفر همچنان چشم انتظار+فیلم

متقاضیان مسکن مهر خفر، پس از 5 سال بلاتکلیف هستند .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، از سال 1390 پیش فروش مسکن مهر در بخش خفر شهرستان جهرم آغاز شد و قرار بود این خانه ها 18 ماه پس از شروع ساخت تحویل داده شوند.

اکنون بیش از سه سال از مهلت پایان ساخت این خانه ها گذشته است اما هیچ خانه ای به متقاضیان تحویل داده نشده است و خانه ها نیمه کاره رها شده اند.

متقاضیان می گویند تا کنون حدود 30 میلیون تومان به حساب پیمانکار این پروژه واریز کرده اند اما مسکنی که قرار بود به عنوان مسکن مهر به آن ها تحویل داده شود، اکنون به عنوان مسکن خودمالکی ثبت شده و پیمانکار نیز از مصالح نامرغوب در ساخت این مسکن ها استفاده کرده است.

در بخش خفر دو مجموعه مسکن مهر 120 و 200 واحدی در شهر باب انار در حال ساخت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متقاضیان مسکن مهر خفر همچنان چشم انتظار+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..