تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




العین 1-1 ذوب آهن / یک امتیاز ارزشمند برای سبزها(+جدول)

ذوب آهن با توجه به کسب تساوی در این دیدار و پیروزی الاهلی عربستان در مقابل بنیادکار در ربته دوم گروه قرار گرفت. ذوبی ها هفته آینده مسابقات در مسقط به دیدار الاهلی خواهند رفت.

ذوب آهن یک امتیاز شیرین از امارات به دست آورد. سبزهای اصفهان در دیدار مقابل تیم قدرتمند العین موفق به کسب تساوی و به دست آوردن یک امتیاز از بازی در زمین حریف شدند. 

به گزارش عصرایران ، ذوب آهن اولین دیدارش را در امارات آغاز کرد . دیدار در برابر تیمی که از قدرتمند ترین تیم های غرب آسیا به حساب می آید. 

شاگردان حسینی در این دیدار به خوبی می دانستند که حتی یک امتیاز هم چه ارزش بالایی دارد و با زدن گل اول موفق شدند در نهایت بازی را با تساوی یک-یک به پایان برسانند. 

تیم العین در نیمه اول صاحب توپ و میدان بود و موقعیت های بی شماری را نیز برای گلزنی ایجاد کرد، که بی دقتی مهاجمین آنها و البته در برخی صحنه ها عملکرد خوب مدافعین ذوب آهن و عکس العمل های رشید مظاهری مانع از گلزنی این تیم شد.

 ذوب آهن در این دیدار نیز مانند بازی های لیگ برتر چشم به استفاده از ضد حملات داشت که در دو صحنه بی دقتی بنگستون مانع از گلزنی نماینده ایران شد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

 با شروع نیمه دوم شرایط برای ذوب آهن تغییر کرد و آنها با تسلط بیشتری به بازی وارد شدند و خیلی زود هم موفق شدند در یکی از حملات سریع خود توسط بنگستون به گل برتری دست یابند. در ادامه تیم العین برای رسیدن به گل جلو آمد و حملات زیادی را روی دروازه ذوب آهن ترتیب داد که در نهایت یکی از ضربات کرنر آنها در دقیقه 76 با ضربه سر مدافع این تیم به گل تبدیل شد تا نتیجه بازی مساوی شود.

 دقایق پایانی با حملات العین همراه شد که در چند صحنه واکنش های خوب مظاهری مانع از به ثمر رسیدن گل دوم شد تا ذوب آهن با یک امتیاز ارزشمند از ورزشگاه هزاع بن زاید خارج شود.

ذوب آهن با توجه به کسب تساوی در این دیدار و پیروزی الاهلی عربستان در مقابل بنیادکار در ربته دوم گروه قرار گرفت. ذوبی ها هفته آینده مسابقات در مسقط به دیدار الاهلی خواهند رفت.  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «العین 1-1 ذوب آهن / یک امتیاز ارزشمند برای سبزها(+جدول)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..