تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس و ذوب آهن یک امتیازی شدند

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال در گروه D لیگ قهرمانان آسیا به تساوی انجامید.

دومین شب از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با انجام بازی های گروه D پیگیری شد که در یکی از این مسابقات تیم پرسپولیس ایران در خاک عمان میزبان الهلال عربستان بود. در این مسابقه که در حضور بیش از 5 هزار تماشاگر در استادیوم سلطان قابوس مسقط برگزار می شد، نماینده فوتبال ایران در نهایت توانست با یک امتیاز زمین را ترک کند.

در نیمه اول، بازی کم افت و خیز دنبال شد و شاید مصدومیت شدید سروش رفیعی از ناحیه صورت و اخطار کمال کامیابی نیا در دقیقه 24 تنها اتفاقات چهل و پنج دقیقه اول بودند.

اما در نیمه دوم بازی با سرعت بالاتری آغاز شد  و در همان لحظات ابتدایی تیم الهلال توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد که این گل از سوی داور آفساید اعلام شد. پس از این اتفاق پرسپولیس رویکردی تهاجمی به خود گرفت و ابتکار عمل بازی را در اختیار داشت و عملا فرصت هیچگونه خودنمایی به ستاره های گران قیمت الهلال نداد تا اینکه در دقیقه 68 شاگردان برانکو ایوانکویچ موفق شدند روی شوت از راه دور و زیبای محسن مسلمان دروازه المعیوف را باز کنند.

بعد از گل و با توجه به فشار عربستانی ها، برانکو از علی علیپور به جای سروش رفیعی استفاده کرد تا پرسپولیسی ها بتوانند از ضدحملات بهره مند شوند. اما تیم الهلال بعد از پذیرفتن گل اول توپ و میدان را در اختیار خود گرفت و با افزایش فشار بر روی دروازه پرسپولیس ایران در نهایت در دقیقه 82 و روی یک ضربه کرنر توسط کارلوس ادواردو به گل مساوی رسید و در نهایت این جدال حساس با نتیجه مساوی 1-1 به پایان رسید.

العین امارات 1-1 ذوب‌آهن

در ادامه تیم های العین امارات و ذوب آهن ایران در شهر العین و در استادیوم هزاع بن زاید به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

در نیمه اول توپ و میدان کاملا در اختیار تیم میزبان بود به گونه ای که شاگردان زوران مامیچ بیش از 11 شوت به سمت دروازه نماینده ایران زدند اما درخشش رشید مظاهری و هوشیاری مدافعان ذوب آهن فرصت گل زنی را از تیم العین گرفت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل پایان یابد.

در نیمه دوم باز هم با وجود برتری نسبی تیم میزبان، شاگردان مجتبی حسینی موفق شدند در دقیقه 57 و توسط جری بنگستون دروازه خالد عیسی را باز کنند. این برتری اما فقط تا دقیقه 76 پا بر جا بود چون اسلام احمد در این لحظه موفق شد روی یک کرنر و با ضربه سر توپ را وارد دروازه نماینده ایران کند. پس از گل مساوی باز هم با وجود موقعیت هایی که العینی ها داشتند اما رشید مظاهری با واکنش های خوبش اجازه نداد تا یک امتیاز ارزشمند این بازی از کف ذوبی ها برود و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس و ذوب آهن یک امتیازی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..