تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح بسیج سلامت نوروزی ۹۶ در دشتستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، ماریا خویش‌دوست عصر سه‌شنبه در حاشیه آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی ۹۶ در دشتستان اظهار داشت: به لحاظ حساسیت نظارت‌ها و کنترل مستمر بر صنوف حساس مواد غذایی و سالم‌سازی آب آشامیدنی باهدف ارتقای شاخص‌های بهداشتی در ایام نوروز، اجرای فعالیت‌ها با محوریت سلامت آب و غذا بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: جلسه‌ای پیرامون چگونگی اجرای طرح بسیج سلامت نوروز با حضور مسئولان شبکه بهداشت و درمان دشتستان و پرسنل بهداشت محیط و حرفه‌ای برگزار شد، در این جلسه در خصوص مسائل بهداشتی در موضوعات مواد غذایی حساس و فسادپذیر، دست‌فروشان دوره‌گرد، اماکن متبرکه، سالم‌سازی آب مصرفی شهروندان، تفریحگاه‌ها، کمپ‌ها، پارک‌ها و اسکان مسافران نوروزی مطرح و در این حوزه تمهیدات لازم اندیشیده شد.

خویشدوست افزود: به‌منظور حفظ سلامت شهروندان و مسافرین نوروزی و حساسیت موضوع، همه مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی به‌طور مستمر کنترل و بازرسین بهداشت محیط در قالب طرح تشدید در تمام ایام اسفند ۹۵ و فروردین ۹۶، حوزه‌های مواد غذایی و آب مصرفی را رصد کرده و با متخلفین صنوف، طبق قانون ماده ۱۳ برخورد جدی به عمل می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: مسافران و شهروندان عزیز می‌توانند نظرات و شکایات خود را با شماره ۱۹۰ سامانه کشوری در میان بگذارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح بسیج سلامت نوروزی ۹۶ در دشتستان آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..