تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازسرگیری تحقیقات درباره نقض تحریم‌ های ضدایرانی در دولت «اوباما»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ، یک دادستان آمریکائی، روند تحقیقاتی را درباره تحریم های وضع شده علیه ایران حین مذاکرات هسته ای ازسرگرفته است.

بر اساس این گزارش، وزارت دادگستری آمریکا در حال بررسی این موضوع است که آیا مؤسسه مالی «کلیِراستریم» مستقر در «لوکزامبورگ» و شرکت فرادستی آن در زمان مذاکرات هسته‌ ای میان ایران و کشورهای ۱+۵ که برخی از تحریم ها متوقف شده بود، معاملات غیرقانونی را با تهران به انجام رسانده است؟

مؤسسه «کلیراستریم» پیش از این متهم شده بود که هنگام تلاش برای خرید در بورس نیویورک در سال ۲۰۱۲ میلادی، به مقامات آمریکایی درباره ارتباطش با بانک مرکزی ایران گزارش صحیحی نداده است.

این تحقیقات توسط «پریت بهارارا» (Preet Bharara) دادستان «منهتن» در حال انجام است؛ وی یکی از دادستان‌ های منصوب دولت «باراک اوباما» است که بنا به درخواست «دونالد ترامپ» هنوز سر کار باقی مانده است.

«کلیراستریم» متهم است که به عنوان واسطه برای انتقال سود پول بین بانک مرکزی ایران و بانک چندملیتی «جی‌ پی مورگان» (JPMorgan) فعالیت داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازسرگیری تحقیقات درباره نقض تحریم‌ های ضدایرانی در دولت «اوباما»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..