تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از گوشی هوشمند در زمان رانندگی، تعداد تصادفات و نرخ بیمه اتومبیل را افزایش می دهد

استفاده از گوشی هوشمند در زمان رانندگی، تعداد تصادفات و نرخ بیمه اتومبیل را افزایش می دهد

با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از مشکلات برطرف شده اند و کارهای زیادی در مدت زمان کوتاه تر و با دقتی بیشتر انجام می شوند. اما در عین حال، تکنولوژی با خود مشکلاتی جدید را آورده که جامعه امروزی را درگیر خود کرده است. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

در آمریکا، تعداد تصادفات رانندگی در حال افزایش است و نرخ بیمه های خودرو نیز به نسبت زیاد شده است. این آمار که البته خوشایند نیست و یک سیر منفی را نشان می دهد، احتمالاً به استفاده گسترده افراد جامعه از اسمارت فون ها به هنگام رانندگی بر می گرددکه دیگر تبدیل به یک عادت فراگیر شده است. در واقع این ادعایی است که شرکت های بیمه در کشور آمریکا عنوان کرده اند و در حال حاضر هم در صددند تا راهکارهایی برای رفع این مشکل پیدا کنند.

بر اساس تحقیق جدیدی که شرکت بیمه اتومبیل State Farm Mutual Automobile Insurance Co در آمریکا انجام داده است، 36 درصد از تمامی افرادی که در نظرسنجی این شرکت در سال 2015 مشارکت داشته اند، اقرار کرده اند که به هنگام رانندگی با گوشی خود پیام ارسال کرده اند. 29 درصد نیز عنوان کرده اند که پشت فرمان خودرو به مرور صفحات وب می پردازند. این دو رقم نشان می دهند که نسبت به سال های گذشته تعداد افرادی که در هنگام رانندگی از گوشی هوشمند استفاده می کنند، بیشتر شده است. در واقع در سال 2011 تنها 52 درصد از افراد در آمریکا این کار را انجام می دادند، اما در سال 2015 این رقم به 88 درصد افزایش یافته است.

به گفته این شرکت بیمه، بسیاری از رانندگانی که تصادف داشته اند، خود بیان کرده اند که در زمان تصادف مشغول کار با گوشی هوشمندشان بوده اند. البته فاکتورهای دیگری نیز برای تصادفات رانندگی وجود دارد که یکی از آن ها پایین آمدن نرخ بنزین است که سبب شده تعداد وسایل نقلیه بیشتر شود و در نتیجه تصادفات رانندگی نیز افزایش یابند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از گوشی هوشمند در زمان رانندگی، تعداد تصادفات و نرخ بیمه اتومبیل را افزایش می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..