تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی Uncharted 4 جایزه‌ی انجمن نویسندگان آمریکا را از آن خود کرد

بازی Uncharted 4 جایزه‌ی انجمن نویسندگان آمریکا را از آن خود کرد

آخرین شاهکار استودیوی ناتی‌ داگ، Uncharted 4: A Thief's End، موفق به اخذ جایزه‌ی دیگری شده است؛ بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 توانست در مراسم انجمن نویسندگان آمریکا بهترین نویسندگی در بخش بازی‌های ویدیویی را از آن خود کند. با تک‌شات و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.


طبق قوانین انجمن نویسندگان آمریکا، برای این که یک بازی بتواند در این بخش نامزد شود باید در بازه‌ی زمانی آذر ماه سال ۲۰۱۵ تا ٱبان ماه سال ۲۰۱۶ منتشر شده باشد. نویسندگان بازی‌های ویدیویی برای قرار گرفتن در میان نامزدان مسابقه نیازی به عضو بودن در انجمن نویسندگان آمریکا ندارند. در نهایت،‌ بازی‌های ویدیویی توسط افرادی که در نویسندگی این بازی‌ها فعالیت داشته‌اند مورد داوری قرار می‌گیرند.


اثر به‌یادماندنی استودیوی ناتی‌داگ حریفان قدرت‌مند دیگری را نظیر Call of Duty: Infinite Warfare، Far Cry Primal و بازی موبایلی Mr.Robot به خود می‌دید و در نهایت توانست با شکست دادن این رقبا، جایزه‌ی بهترین نویسندگی بازی‌های ویدیویی را به خانه ببرد. پیش از این نیز بازی Uncharted 4 موفق به بردن جایزه‌های متعددی در مراسم The Game Awards شده بود. این بازی در مراسم مورد اشاره توانست جایزه‌ی بهترین بازیگری ( نولان نورث در بخش نیتان دریک) و بهترین روایت داستان را از آن خود کند. علاوه بر جایزه‌های گفته شده، بازی Uncharted 4 در مراسم توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی و SXSW نیز شانس بردن جایزه‌های متعددی را دارد.

Uncharted 4

نویسندگان بازی Uncharted 4 به ترتیب از سمت راست رایان جیمز، نیل دراکمن و جان شر


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی Uncharted 4 جایزه‌ی انجمن نویسندگان آمریکا را از آن خود کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..