تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال خوزستان، پرچم‌دار فوتبال ایران در لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته اول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای نماینده های فوتبال کشورمان به اتمام رسید و تیم های ایرانی موفق شدند با 5 امتیاز از 4 مسابقه نتیجه نسبتا خوبی را کسب کنند که در این میان، استقلال خوزستان با پیروزی مقابل الفتح عربستان، پرچمدار فوتبال کشورمان بود.

شاگردان پورموسوی، تنها تیم برنده روز اول بودند. استقلال خوزستان در دیداری که نمایش خوبی داشت، توانست نماینده عربستان را با استفاده از ضربه سر علایی در دقایق پایانی بازی مغلوب کند. استقلال خوزستان گام اول را در این مسابقات محکم برداشت تا شاگردان پورموسوی تنها برد را برای ایران کسب کنند.

استقلال تهران نتوانست بازی که با زحمت مقابل الاهلی به تساوی کشانده بود، حفظ کند و در پایان با 2 گل ماخته دیوپ، ستاره سنگالی الاهلی مغلوب شد.

دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال، تقابل دو تیم صدرنشین لیگ ایران و عربستان در مسقط برنده نداشت و 2 تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. پرسپولیس ابتدا با گل مسلمان در دقیقه 67 از حریف پیش افتاد اما با ضربه سر ادواردو در دقیقه 83، سه امتیاز حساس این بازی را از دست داد تا اولین تساوی نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2017 رقم بخورد.

در آخرین بازی نیز ذوب آهن و العین به مصاف هم رفتند و در شبی که سبزهای اصفهانی با گل بنگستون پیش افتادند، اسماعیل احمد در دقیقه 67 گل تساوی بخش را به ثمر رساند تا 3 امتیاز شاگردان حسینی به یک امتیاز تبدیل شود.

گفتنی است، نمایندگان فوتبال کشورمان در روز اول لیگ قهرمانان با کسب 5 امتیاز در چهار بازی نمایش قابل قبولی داشتند و امیدواریم در هفته های آینده نیز کیفیت بهتری را ارائه دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال خوزستان، پرچم‌دار فوتبال ایران در لیگ قهرمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..