تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش بلاک کردن یک شماره تلفن در گوشی‌های اندرویدی

گوشی‌های اندرویدی‌مان باعث سهولت برقراری ارتباط با خانواده و دوستان شده‌اند. با این حال، تمام افرادی که از طریق تلفن با ما تماس می‌گیرند برایمان عزیز نیستند؛ برخی اسپمرند، برخی دیگر غریبه، بازاریاب تلفنی و دیگر تماس‌گیرنده‌های ناخواسته! لازم نیست که این تماس‌های ناخواسته را تحمل نمایید. آن‌ها را بلاک کنید!

در این راهنما، نحوه‌ بلاک کردن شماره تلفن‌ها در سیستم‌عامل اندروید را به شما آموزش خواهیم داد.

ویژگی‌های داخلی بلاک تماس

اکثر گوشی‌های اندرویدی یک روش داخلی برای بلاک کردن شماره‌ تلفن‌های معین دارند. با این حال، این رویه در هر گوشی متفاوت است. ناگفتنی است که نمی‌توانیم مراحل بلاک کردن یک شماره در تک تک گوشی‌ها را به شما بیاموزیم، اما روش کلی و نحوه انجام این کار در محبوبترین گوشی‌ها را به شما یاد خواهیم داد.

اندروید خالص

آیا یک گوشی اندرویدی خالص مانند نکسوس 6P یا نکسوس 5X دارید؟ بلاک کردن شماره تلفن مثل آب خوردن است! دو راه برای این کار وجود دارد. ساده‌ترین راه باز کردن برنامه‌ Phone و دسترسی به بخش حاوی تماس‌های اخیرتان است. چند ثانیه روی شماره‌ مورد نظر فشار داده و سپس “Block number” را انتخاب نمایید.

روش دوم باز کردن برنامه‌ Phone، ضربه زدن روی آیکون سه‌نقطه‌ای منو و انتخاب “Settings” است. در این منو، روی “Call Blocking” ضربه زده و شماره‌های مورد نظر را به آن بیافزایید.

گوشی‌های سامسونگ برنامه‌ Phone را باز کنید. شماره‌ مورد نظر را انتخاب کرده و روی “More” ضربه بزنید. سپس “Add to Auto-Reject List” را انتخاب نمایید. برای آن‌بلاک کردن این شماره به Settings > Call Settings > All Calls > Auto Reject بروید. گوشی‌های ال‌جی برنامه‌ Phone را باز کنید. روی آیکون سه‌نقطه‌ای ضربه بزنید. “Call Setting” را انتخاب کنید. روی “Reject Calls” ضربه بزنید. دکمه‌ + را فشار داده و شماره‌های مورد نظر را اضافه کنید. گوشی‌های اچ‌تی‌سی برنامه‌ Phone را باز کنید. روی شماره‌ مورد نظر فشار دهید. “Block Contact” را انتخاب کنید. “OK” را بزنید. در برنامه‌ People قادر به آن‌بلاک کردن این شماره خواهید بود. برنامه‌های شخص ثالث

اگر گوشی‌ اندرویدی‌تان فاقد قابلیت بلاک کردن یک شماره تلفن است، می‌توانید از برنامه‌های شخص ثالث در فروشگاه‌ گوگل استفاده کنید. بهترین برنامه‌ها در این زمینه Mr. Number ،Call Blocker و Calls Blacklist هستند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش بلاک کردن یک شماره تلفن در گوشی‌های اندرویدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..