تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : کتاب «مبانی حقوق سلامت» رونمایی شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، در این کتاب که  به همت انتشارات مجد به  بازار کتاب رسیده؛ از «حقوق سلامت»، به عنوان یکی از فعالیت های میان رشته ای که  در دهه های اخیر مورد توجه فراوان قرار گرفته، نام برده شده است. همچنین مولف کتاب معتقد است جایگاه «حقوق سلامت»،  به گونه ای است که رشد و گسترش این حوزه علمی یکی از برجسته ترین تحولات نیم قرن اخیر در حوزه همراه با عکسدمیک به شمار می رود.

دکتر اسلامی تبار در خصوص مطالب کتاب خود، گفت: در این مجموعه به بحث در مورد حوزه های مختلف حقوق سلامت و مسائل مربوط به آن و طرح مسائل اخلاقی و حقوقی پیرامون آن پرداخته شده است. ضمن آنکه این کتاب علاوه بر اینکه برای دانشجویان و متخصصان رشته های حقوق پزشکی و مراقبت سلامت مفید است، برای افرادی نظیر مدیران بیمارستان، وکلا، اعضای کمیته های اخلاق، بازرسان کیفیت و مدیران طرح ها و برنامه های بهداشت و سلامت و…، سودمند است.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : فرشته بود فرشته ماند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : کتاب «مبانی حقوق سلامت» رونمایی شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..