تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات بین المللی کاراته در اهواز برگزار می شود

محمد سرکوهی روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور هشت کشور خارجی در سبک سوکیو کوشین در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.
رییس هیات کاراته استان خوزستان افزود: این رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان در روزهای پنجم و ششم اسفندماه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات کاراته در سطح بین المللی برای نخستین بار در استان خوزستان انجام می شود، افزود: با توجه به اینکه ورزشکاران استان در سبک سوکیوکوشین در ردیف نفرات اول کشور هستند، میزبانی این دوره از مسابقات را بر عهده گرفتیم.
سرکوهکی ادامه داد: در این مسابقات تیم هایی از کشورهایی افغانستان، پاکستان، عراق، کویت، لبنان، زیمبابوه، آذربایجان و ترکیه حضور دارند.
وی افزود:‌ با تیم های ژاپن، هلند، کانادا و چین به منظور حضور در این رقابت ها مکاتباتی انجام شد؛ اما متاسفانه به دلیل شرایط آب و هوایی اهواز این کشورها از حضور دراین رقابتها منصرف شدند.
وی همچنین از حضور تیم ملی الف و ب ایران در این رقابت ها خبر داد و افزود: کاراته کاران منتخب استان خوزستان در قالب تیم ملی حفاری به عنوان سومین نماینده ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت.
رییس هیات کاراته خوزستان با اشاره به اینکه تیم های ایرانی حاضر در مسابقات از شانس نخست قهرمانی برخوردار هستند، گفت: در سال های اخیر عملکرد بخش بانوان دراین رشته نیز به دلیل علاقه مربیان بومی بسیار خوب بوده و بانوان کاراته کار استان نیز از جمله ملی پوشان هستند.
سرکوهکی با اشاره به مشکلات مالی هیات کاراته استان گفت: نبود حامی مالی یکی از مشکلات ما در برگزاری این مسابقات بود در نتیجه سعی کردیم بخشی از هزینه ها را از طریق هیات کاراته استان و بخش دیگر را از تیم های شرکت کننده تامین کنیم.
6002 *1708 *خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده :علیرضا ارشادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات بین المللی کاراته در اهواز برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..