تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی تیم هندبال مس کرمان: بازیکنان ما تجربه خوبی نداشتند

به گزارش ایرنا، سید محمد موسوی شامگاه سه شنبه پس از پایان دیدار تیم های شهرداری کاشان و مس کرمان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به دلیل در اختیار نداشتن چند بازیکن اصلی و استفاده از بازیکنان ذخیره، نتوانستیم بازی مد نظر خود را انجام دهیم.
وی ادامه داد: قطعا اگر ذخیره ها تجربه بیشتری داشتند کسب امتیاز می کردیم ولی با این حال بازی نزدیکی را شاهد بودیم.
وی با بیان اینکه در مجموع بازی خوبی به نمایش گذاشته شد تصریح کرد: شهرداری کاشان تیم اول لیگ است و بازیکنان ملی پوش و آماده ای در اختیار دارد که فاصله زیادی با بازیکنان ما دارند.
موسوی با بیان این که امسال نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشتیم افزود: از لحاظ مالی امسال پایین تر از سال گذشته بودیم و در حد متوسط ظاهر شدیم.
این دیدار در سالن ورزشی پویش دانشگاه کاشان برگزار شد و تیم شهرداری کاشان موفق شد با نتیجه ٣٢بر٢٩ تیم مس کرمان را شکست دهد.
تیم شهرداری کاشان در هفته بعدی مسابقات در سبزوار به مصاف بیتا این شهر می رود و تیم مس کرمان نیز در خانه پذیرای نیروی زمینی تهران است.
رقابت های لیگ برتر هندبال کشور با حضور 10 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.
شهرداری کاشان هم اکنون در فاصله سه هفته به پایان رقابت ها با 21 امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی تیم هندبال مس کرمان: بازیکنان ما تجربه خوبی نداشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..