تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژنرال دوستم محاصره منزلش به دست نیروهای امنیتی را تکذیب کرد

به گزارش ایرنا، دوستم امروز سه شنبه طی سخنانی در جمع مردم افغانستان گفت که برخی رسانه ها با بیان اینکه منزل من در محاصره نیروهای امنیتی قرار داشته اذهان مردم را مشوش می کنند. نیروهای که در اطراف منزل من حضور داشتند، وظیفه حفاظت از مرا به عهده داشتند.
دوستم تاکید کرد، آنانی که ذهن رئیس جمهوری افغانستان را علیه من تخریب می کنند، دوست کشور نیستند.
وی گفت که اگر نیروهای امنیتی برای محاصره منزل من می آمدند و یا ریاست جمهوری اعلام می کرد که منزل دوستم به دستور دولت محاصره شده، من آن را تکذیب نمی کردم.
دوستم با اشاره به اینکه طرفدار هیچ گروه مخالف دولت اعم از طالبان و یا داعش نیست افزود: مردم اطمینان داشته باشند که حضور نیروهای امنیتی در نزدیک منزلش برای جلوگیری از یک تظاهرات بوده است.
دوستم گفت که ما به جای اختلافات و توطئه باید نیروهای امنیتی را تقویت کنیم تا در جنگ علیه طالبان و داعش پیشرفت داشته باشیم.
معاون اول ریاست جمهوری افغانستان گفت: برای تقویت نیروهای افغان باید آنان به سلاح های سنگین مجهز شوند تا بتوانند در برابر داعش و تروریست ها بخوبی مقابله کنند و تجهیز نیروهای امنیتی به سلاح های سنگین باعث کاهش تلفات نیروهای امنیتی خواهد شد.
برخی منابع خبری افغانستان از جمله طلوع نیوز امروز اعلام کردند که منزل ژنرال دوستم به دست نیروهای امنیتی محاصره شده است.
دوستم در سخنانش افزود که طلوع نباید خبرهای بی اساس و نادرست را منتشر و اذهان مردم را مشوش کند زیرا با این شایعه پراکنی ها محبوبیت خود را در میان مردم از دست خواهد داد.
شبک**291**1392**تنظیم کننده: جمال حسینی فرجام**انتشار دهنده : ابوالفضل بابایی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژنرال دوستم محاصره منزلش به دست نیروهای امنیتی را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..