تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توانمندسازی بانوان مددجوی زندان مرکزی بوشهر

توانمندسازی بانوان مددجوی زندان مرکزی بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران بوشهر در نشست با مسئول بند بانوان زندان مرکزی شهرستان گفت:با توجه به مقوله اشتغال و حرفه آموزی و تعامل فنی و حرفه ای شهرستان  با زندان مرکزی و همچنین برگزاری دوره‌های جدید فنی و حرفه ای در زندان این نشست برگزار شده است.

طاهره آئین ضمن ابراز خرسندی از حضور رئیس بخش بانوان زندان مرکزی بوشهر در مرکز فنی و حرفه ای اظهار داشت:از ابتدای امسال،تمام تلاش این مجموعه بر این بوده که با همکاری و همفکری  کارکنان بتوانیم خدمات شایانی را به مددجویان ارائه دهیم

علیوردی رئیس بخش بانوان  زندان بوشهر نیز بر ضرورت حرفه آموزی و نقش آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: در سال آینده با برنامه ریزی صحیح و اصولی زمینه آموزش را در رشته‌های مختلف با همکاری فنی و حرفه ای برای مددجویان این زندان فراهم کنیم.

انتهای پیام /پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توانمندسازی بانوان مددجوی زندان مرکزی بوشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..