تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش ریاست جمهوری روسیه دربارۀ وضعیت روانی ترامپ!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،شبکۀ ان بی سی نیوز به نقل از معاون وزیر خارجه سابق روسیه نوشت نتیجه گیری های اولیه نشان می دهد دونالد ترامپ دارای روحیۀ ریسک پذیری است که ممکن است گاهی اوقات با سادگی در هم بیامیزد. وی پوتین را هم به خوبی نمی شناسد.
وی افزود: «در کرملین کار جدی برای ترسیم چهرۀ روانی رئیس جمهور آمریکا با توجه به حالت های او در دو سه ماه اخیر در جریان است».
این مقام سابق روسی که از سال 2000 ترامپ را می شناسد خاطرنشان کرد این گزارش به صورت دوره ای به روزرسانی شده است و بسیاری در کرملین معتقدند که ترامپ به چشم یک تاجر به ریاست جمهوری نگاه می کند.
وی در مورد دیدار احتمالی بین دو رئیس جمهور هم گفت: «رئیس پوتین با یک مرد بازنده دیدار نمی کند... پس ترامپ باید قبل از دیدار با پوتین مشکلات داخلی خود را حل و فصل کند».
مشکلات داخلی ترامپ در آمریکا باعث نگرانی روزافزون روسیه شده و مسکو معتقد است ترامپ به رغم آن که پیش تر، وعدۀ رفع برخی تحریم ها از روسیه را داده بود، قدرت سیاسی کافی را برای بهبود روابط ندارد.
 
منبع:العالم
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش ریاست جمهوری روسیه دربارۀ وضعیت روانی ترامپ!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..