تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ولایتی:ایران شرایط ترکیه را درک می کند/آنها انتظار داشتند بیایند در دمشق و درمسجد اموی نماز بخوانند

ساعت 24- رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران شرایط ترکیه را درک می کند گفت: دولت ترکیه ازهرنظر تحت فشار است.

علی اکبر ولایتی عصرامروز( سه شنبه) درحاشیه دیدارهدیه عباس رئیس مجلس سوریه در جمع خبرنگاران در مورد ترکیه و اظهارات مقامات این کشورعلیه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه آثار کودتا هنوز در ترکیه مشهود است، اظهارکرد: ترکیه به هیچ کدام از اهدافی که در مورد سوریه اعلام کرده بود نرسیده است؛ آنها انتظار داشتند بیایند در دمشق و درمسجد اموی نماز بخوانند. این انتظارات برآورده نشد و هیچگاه هم محقق نخواهد شد و برنده نهایی ملت و دولت سوریه هستند.

وی همچنین درباره اظهارات وزیرخارجه عربستان سعودی دراجلاس مونیخ گفت: وی(عادل الجبیر) حرف های بی پایه ای زد. ما به شنیدن حرف های بی پشتوانه و غیرعاقلانه او عادت کرده ایم و اهمیتی نمی دهیم.


ولایتی با بیان اینکه وزیرخارجه عربستان بهتر است به فکر منافع کشورش باشد افزود: با این سخنان بی پشتوانه و وزیر خارجه که تهدید کننده روابط خارجی می باشد، آنکه ضرر می کند عربستان سعودی است.


وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی دولت های عراق و سوریه دراین کشورها حاضر شده و به آنها کمک های مستشاری می دهد.


ولایتی تاکیدکرد: آنهایی که بدون دعوت و بی اجازه وارد این کشورها شده اند متجاوزند و باید از این کشورها بیرون بروند.
وی افزود: آنها یا خودشان باید آنجا را ترک کنند یا ملت سوریه و عراق آنها را بیرون خواهند کرد.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ولایتی:ایران شرایط ترکیه را درک می کند/آنها انتظار داشتند بیایند در دمشق و درمسجد اموی نماز بخوانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..