تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ مبارز فلسطینی به فتنه‌گران سال ۸۸

یک مبارزه فلسطینی گفت: اندیشه ریشه‌کن کردن اسرائیل هنوز در جمهوری اسلامی دنبال می‌شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، احمد جبریل مبارز فلسطینی در جلسه نوبت عصر ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، گفت: امام‌خمینی(ره)‌ با تانک یا هواپیما به ایران نیامد که نظامی را مستقر کرده و مسئولیت بگیرد، بلکه ملت باعث پیروزی انقلاب شدند.

وی افزود: امام‌خمینی(ره)‌ برای اولین بار اسلام را در عصر جدید و در راه درست جهاد قرار داد.

این مبارز فلسطینی اضافه کرد: امام‌خمینی(ره) در اولین روز پس از پیروزی انقلاب به روشنی گفتند که امروز در تهران و فردا در فلسطین خواهیم بود؛‌ ایشان گفتند که اسرائیل یک غده سرطانی است و باید ریشه‌کن شود و امروز نیز این اندیشه در جمهوری اسلامی ایران وجود و ادامه دارد.

جبریل با اشاره به فتنه سال 88 و شعارهایی که علیه محور مقاومت سر داده می‌شد، گفت: برخی‌ تفسیرها در خیابان‌های تهران بود که می‌گفت ما فلسطین و حزب‌الله را نمی‌خواهیم و باید به کشور خودمان برسیم، بنده گفتم که شما باید متوجه باشید که مقاومت فلسطین، حزب‌الله و سوریه مدافع پیشگامی در دفاع از جمهوری اسلامی ایران است که اگر این مواضع سقوط کنند، اعراب آمریکایی علیه ایران وارد جنگ دینی می‌شوند و شرایطی بدتر از یوگسلاوی برای آن ایجاد و تجزیه‌اش می‌کنند.

وی با بیان اینکه ملت فلسطین دردها و رنج‌های بسیاری را در سال‌های اخیر متحمل شده‌اند، افزود: ما هم‌پیمان سوریه هستیم، زیرا این کشور نیز از محور مقاومت حمایت می‌کند.

به گزارش تسنیم، علی لاریجانی که ریاست جلسه را بر عهده داشت، پس از سخنان این مبارز فلسطینی، گفت: اینکه ریشه فلسطین باید در نگاه استراتژیک حل و فصل شود، امر درستی است و ما هم از آن حمایت می‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ مبارز فلسطینی به فتنه‌گران سال ۸۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..