تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 700 کیلو گرم تخم مرغ غیر بهداشتی

حدود 700 کیلوگرم تخم مرغ بدون گواهی حمل بهداشتی در شهرستان بویراحمد کشف و معدوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد با اعلام این خبر گفت:این مقدار تخم مرغ از یکی از استانهای آلوده به آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان به شهرستان وارد شده بود که با حکم قضایی معدوم شد.
رجائی فر با اشاره به اینکه قرار بود این تخم مرغ ها در فروشگاهای شهرستان توزیع شود افزود: فرد خاطی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
وی با بیان اینکه شهروندان از خرید تخم مرغ های بدون شناسنامه سلامت خود داری کنند ادامه داد:ضروری است مردم برای حفظ سلامت خود ازتخم مرغ های بدون نظارت دامپزشکی از جمله تخم مرغ های بومی که خارج از شبکه صنفی توسط دست فروش ها عرضه می شوند خودداری کنند. Bookmark and Share



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 700 کیلو گرم تخم مرغ غیر بهداشتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..