تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص 11 مکان آموزشی به مدارس عشایری

11 مکان آموزشی براساس طرح های بین المللی GGP به مدارس عشایری کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافت.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: براساس توافقنامه بین آموزش وپرورش استان و سفارت ژاپن در مرکز امور بین المللی وزارت آموزش وپرورش 11 مکان آموزشی پیش ساخته به مدارس عشایری کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافت.

هادی زارع پور با اشاره به اینکه 2 میلیارد ریال برای ساخت و راه اندازی این فضاها اختصاص یافته و در سال96 به مناطق عشایری تحویل می شوند گفت: 83 مدرسه عشایری با جمعیت کمتر از 5 دانش آموز وجود دارد که با اولویت مناطقی که فاقد فضای مناسب بودند توزیع می شود.

 وی افزود:اجرای طرح GGP در راستای شعار آموزش برای همه و با همکاری سفارت ژاپن در تهران و براساس توافق نامه بین ایران و سفارت ژاپن انجام می شود.

این توافق نامه با حضور بابالو قائم مقام وزیر در امور بین الملل و یزدان پناه مدیرکل امورعشایر،مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد و هیرویاسوکوبایاشی سفیر ژاپن در ایران امضاء شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص 11 مکان آموزشی به مدارس عشایری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..